marți, 7 februarie 2012

Pasta de gogosari


Ingredinte:
  • 4 kg gogosari
  • 150 ml ulei
  • 1 lingura si 1/2 sare mare
  • 1 lingurita piper
Mod de preparare:
Gogosarii se spala.
Li se scot cotoarele si se scutura de toate semintele apoi se dau prin masina de carne sau prin robot pana obtinem o pasta.
Intr-o oala mai larga se pun gogosarii macinati cu uleiul, sarea si piperul.
Ii punem pe aragaz la foc potrivit si ii fierbem pana scade zeama si capata o consistenta grosuta..
Spalam borcanele cu apa fierbinte si le lasam la scurs.
Cand pasta e gata se pune fierbinte in borcane.
Se inchid ermetic, le invelim intr-o patura, le lasam pana a 2 a zi, apoi le punem la loc racoros.
Pentru o mai mare siguranta ca o sa stea pentru la iarna, a 2 a zi puteti sa le sterilizati 20 de minute, desi eu nu am facut asta si nu s-a intamplat nimic neplacut.
 

4 comentarii:

  1. eu stateam cu gogosarii in plasa ca nu stiam ce sa fac cu ei,mersi de reteta,asa ii pun si eu:) te pup

    RăspundețiȘtergere
  2. si la ce fel de mancaruri se poate folosi?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu folosesc la tocanite, ciorbe de legume, de pui, de fasole si sosuri pentru paste, fripturi...

      Ștergere